poniedziałek, 30 grudnia 2013

.

STARAM SIĘ BYĆ MIŁA, ALE NIESTETY, NIE MOGĘ, BO NAPARWDE PRZESADZACIE! OSKARŻACIE MNIE, ŻE ZROBIŁAM Z NICH ĆPUNÓW I W OGÓLE, ALE TO JEST PO PIERWSZE NA POTRZEBY OPOWIADANIA, PO DRUGIE JAK NP. CZYTACIE IMAGINY, GDZIE KTÓRYŚ Z 1D JEST GWAŁCICIELEM, TO JEST SUPER FAJNIE, NO NIE?! ALBO JAK CZYTACIE FANFICTION, GDZIE 1D SĄ ĆPUNAMI, MORDERCAMI, GDZIE BIJĄ DZIEWCZYNY ITP, TO TEŻ JEST W OGÓLE ŚWIETNIE, ZAJBIŚCIE, TAK?! NIe CHCĘ TERAZ OBRAZIĆ W ŻADNYM WYPADKU TYCH OPOWIADAŃ, BO SAMA CZASAMI TAKIE CZYTAM, ALE CHODZI MI O TO, ŻE WIEM, ŻE WIELE Z WAS TEŻ TAKIE CZYTA, A MNIE SIĘ CZEPIACIE, TAK?! NO KUŹWA! JA NIE PISZĘ TEJ NOTKI PO TO, ABYŚCIE ZNÓW ZACZĘLI CZYTAĆ MOJE OPOWIADANIE, TYLKO PO TO, ABYŚCIE ZROZUMIELI, ŻE CZYATCIE, A MOŻE NAWET PISZECIE OPOWIADANIA, GDZIE WASI IDOLE SĄ GORSI NIŻ W MOIM OPOWIADANIU. MOJE OPOWIADANIE PRZY INNYCH TO JEST PIKUŚ! A SKĄD WIECIE, ŻE NA ZAWSZE ZOSTANĄ ĆPUANMI I KONIEC?! BO CHCIAŁĄM ZROBIĆ HAPPY END, TYLKO CHCIAŁAM, ŻEBY TO BYŁO TAKIE ZASKOCZENIE DLA! ALE PO CO CZEKAĆ NA DALSZY CIĄG WYDARZEŃ, JAK MOŻNA OD RAZU STWIERDZIĆ, ŻE TO OPOWIADANIE NIE MA SENSU I JEST, JAK TO NIEKTÓRZY OKREŚLAJĄ "GÓWNEM". NO WKURWIŁAM SIĘ, SZCZERZE.
NAWET ANONIMKI (PODKREŚLAM ANONIMKI), KTÓRE TAK MNIE, NO ZHEJTOWAŁY NIE RACZYŁY PODPISAĆ SIĘ USERNAME'EM, ANI NICZYM.
NAJPIERW POMYŚL, A POTEM RÓB - DOBRA RADA.

Przepraszam za gramatykę.

/Hope.

11 komentarzy:

  1. Bądźmy szczerzy, co to za opowiadania gdzie nie ma takich rzeczy?
    Byłoby po prostu nudne, gdyby byli tylko grzecznymi chłopczykami i w każdym rozdziale mówili jak to bardzo kochają swoje dziewczyny. Wiadomo też, że takie opowiadania mają większą popularność, ja tam kocham twoje opowiadanie ♥-@AwwMyNarry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardz, że jesteś ze mną :) Bardzo mi miło czytać twój kom, ponieważ z powodu tych dwóch komentarzy jestem nie tylko wkurzona, ale i smutna :c
      Ale dziękuję ci bardzo! Ilsmy ♥

      /Hope

      Usuń
  2. Jejku ;c
    strasznie Ci współczuję, a anonimy to ... lubią hejtować opowiadania chyba... ja uważam, że Twoje opowiadanie jest cudowne <333, naprawdę je pokochałam, nwm czemu inni sądzą , że jest bezsensowne... masz rację co do tych opowiadań , gdzie są jeszcze gorsi (sama prowadzę xd) i naprawdę to by było nudne i przesłodzone bez tych wątków , bo po prostu Twoje opowiadanie jest bardzo oryginalne i strasznie ciekawe <333 Nie przejmuj się hejtami! Jest dużo osób , które kochają to opowiadanie , a te poje**** anonimy niech spi***** na drzewo! Sorry, ale też się wkurzyłam ;// , pamiętaj : Ja nie zostawię Tego opo i jestem z Tb ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, kurwa, serio cię za to hejtowali? :O
    Ja pierdole... trzeba mieć najebane w głowie ;O
    Nie przejmuj się, okej?
    Jeśli masz wiernych czytelników (a wierz mi, że masz takich. np. mnie <3), to żaden z nich nie hejtował by cię za coś takiego.
    Pewnie to jakiś przelotny anonim, który nie zna całej historii opowiadania
    Nie przejmuj się i ja czekam na ten Happy End <33
    Kocham cię. x
    @luv_myy_harreh

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wam bardzo! Jesteście kochani! Kocham was bardzo mocno! ♡ Fajnie, że wy mnie rozumiecie i jesteście ze mną :) Cieszę się, że mam takich wiernych czytelników ♡
    Ilysm x

    /Hope.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my dziękujemy , że piszesz dla Nas tą historię <3 , nie załamuj się tymi dwoma anonimami ;3, pozdrawiam ;*

      Usuń
  5. Co to miało być? Anonimki mają ból dupy o wszystko i tyle.
    Nie martw się Maju, jesteśmy tu z tb, misiek :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przrjmuj sie po prostu zazdroszcza ci ze piszesz tak zajebiste opowiadania a oni sami siedza w domu na dupie i nic nie robia
    Ja bardzo kocham twoje opwiadania i czytam zawsze kazde
    KC :)
    (przepraszam za wyrazenie "zajebiste")

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przejmuj się

    OdpowiedzUsuń
  8. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LIBSTER AWARDS WIĘCEJ INFORMACJI TU http://opowiadaniemary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochanie nawet nie wiesz jak ci współczuję.
    Z bólem serca muszę przyznać, że nie czytałam wieelu rozdziałów.. ten brak czasu mnie dobija ;c Mam nadzieję, że szybko nadrobię <3
    A ty nie stresuj się kochanie, ponieważ świetnie piszesz x

    OdpowiedzUsuń